W 1987 roku Janusz Oleszczuk założył specjalistyczny warsztat naprawczy pomp wtryskowych. Od tamtej pory w samochodach, oprócz pomp, zaczęły funkcjonować coraz bardziej skomplikowane wtryskiwacze paliwa. Obecnie paliwo (benzyna, ropa, gaz) dozowane jest przez układ wtryskowy paliwa.

    Od wiosny 2017 r. warsztat prowadzi Maciej Grzegorczyk, który pracuje tu od 1998. Specjalizacją firmy, podobnie jak przez ostatnie lata, jest NAPRAWA WTRYSKIWACZY i POMP WTRYSKOWYCH.

    Od 1990 warsztat mieści się  przy ul. Warszawskiej  łączącej Bemowo i podwarszawskie Babice.
Lokalizację i dojazd do warsztatu pokazują 2 mapki Google na dole strony.

Ulica Warszawska na tym odcinku to część drogi wojewódzkiej nr 580,
prowadzącej dalej przez Stare Babice, Zielonki, Wyględy, Borzęcin Duży, Zaborów, Leszno, Kampinos aż po Sochaczew.
W odległości do 30 km mamy też następujące miejscowości i dzielnice Warszawy:
- Łomianki, jadąc z kierunku Bielany i Mościska lub Żoliborz,
- Błonie, Ożarów Mazowiecki, Bronisze jadąc krajową dwójką
- Grodzisk Mazowiecki, Brwinów, Pruszków i Piastów jadąc z kierunku Ursus i Włochy.

Naprawa wtryskiwaczy Common Rail

Odkąd konstruktorzy silników samochodowych zaczęli walczyć o każdą kroplę paliwa i jednocześnie o wzrost osiagów silnika, naszą podstawową specjalnością stała się
regeneracja  lub  naprawa wtryskiwaczy common rail:
wtrysk jednopunktowy oraz wtrysk wielopunktowy.

Najpierw przeprowadzamy badanie wtryskiwaczy
(foto po lewej na PC lub u góry w androidach itp.),
następnie,  jeśli jest to wymagane,
regenerujemy lub naprawiamy:

-  wtryskiwacze common rail  /wtryski CR, wtryskiwacze diesla/

   ... do silników samochodów ciężarowych:
       Man TGA,
       Renault Premium,
       Iveco EuroCargo  (sam. produkowane w latach 1991-2002)
       Iveco Eurocargo  (sam. produkowane w latach 2002-2008)

   ... do silników aut osobowych:
       CDI,  CRDI,  DCI,  JTD,  TDCI,  HDI
 

Nowoczesne układy zasilania, /należy do nich COMMON RAIL/, są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia oraz oczywiście na paliwo złej jakości.
Dlatego powinniśmy:  zadbać o filtry paliwanie jeździć na rezerwienie ryzykować z biopaliwami.

Uszkodzone wtryskiwacze CR można naprawić i nie będą one odbiegać parametrami od fabrycznie nowych.

  • ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY


    Warsztat naprawy układów wtryskowych
    wiosna 2017


  • wtryskiwacz CR silnika Man TGA


  • wtryskiwacz CR silnika Iveco EuroCargo


  • wtryskiwacz CR od silnika DCI Renault Premium 370 i 420,
    Renault Kerax


wtryskiwacze Delphi od Forda Focusa


wtryskiwacz silnika CDI  (Renault)


wtryskiwacz CR firmy Bosch do Fiata Stilo

Rodzaje wtryskiwaczy Common Rail

Współczesny silnik Diesla bazuje na najlepszym aktualnie rozwiązaniu Common Rail. System Common Rail b. uprościł sposób podawania paliwa do silnika, a jednocześnie uzyskano wspaniałe parametry pracy silnika: niskie zużycie paliwa oraz potężny moment obrotowy pozwalającym na bardzo dynamiczną jazdę. Pierwsi konstruktorzy jednostek wysokoprężnych nie mogli nawet marzyć o takich osiągach.

Obecnie mamy dwa rodzaje wtryskiwaczy Common Rail i działają one podobnie.
Najpierw skonstruowano elektromagnetyczne wtryskiwacze CR i to rozwiązanie sprawdza się przy ciśnieniach oleju podawanego do spalania o wartościach od 1000 do 1600 barów (takie wtryskiwacze prezentujemy na tej stronie).
Następnie dążąc do ograniczenia ilości zużywanego paliwa opracowano technologię przy której ciśnienie wtryskiwanego paliwa wynosi 1800 barów, a w kolejnych generacjach silników diesla przekracza już 2000 barów. W dodatku sam wtrysk podzielono na kilka dawek paliwa w jednym cyklu i wtryskwaczei elektromagnetyczne CR przestały nadążać z ilością wymaganych dawek paliwa. z pomocą przyszły nowoczesne technologie materiałowe i tak zostały skonstruowane piezoelektryczne wtryskiwacze CR - piszemy o nich na oddzielnej stronie.
 


Wskazówki dojazdu do naszego warsztatu

Odkąd zaistniał fragment autostrady A2 - tzw. łącznik Powązki-Konotopa, dotarcie do nas z Warszawy możliwe jest na dwa sposoby: drogą wojewódzką 580 od ul. Lazurowej oraz wspomnianym łącznikiem do drogi 580 (czyli do ul. Warszawskiej) prowadzącej do Babic. Odszukanie wjazdu w uliczkę prowadzącą bezpośrednio do naszej firmy ułatwia pomarańczowo srebrny szyld ustawiony przy ul. Warszawskiej.

  • szyld1 firmy Oleszczuk diesel

    Oznakowanie wjazdu widoczne z kierunku 'od Bemowa'

  • szyld2 firmy Oleszczuk diesel

    Oznakowanie wjazdu widoczne z kierunku 'od Babic'

Dojazd można wyznaczyć na kolejnej mapce Googli o nazwie   Serwis wtryskiwaczy i pomp paliwa 
 

Naprawa i regeneracja wtryskiwaczy CR do samochodów ciężarowych i osobowych